Autor: **Karpio**\\
Licencja: **Tylko do własnego użytku**\\
Testowane: **The Forgotten Server 0.4_DEV**\\
function onSay(cid, words, param, channel)
if(param == "") then
return doPlayerSendCancel(cid, "Command required param.")
end
local p = getPlayerByNameWildcard(param)
if(not isPlayer(p)) then
return doPlayerSendCancel(cid, "Player not found.")
end
if(getPlayerStorageValue(p, 64724) == 1) then
doPlayerSendTextMessage(p, MESSAGE_INFO_DESCR, "GOD Mode disabled.")
setPlayerStorageValue(p, 64724, 0)
else
doPlayerSendTextMessage(p, MESSAGE_INFO_DESCR, "GOD Mode enabled.")
setPlayerStorageValue(p, 64724, 1)
end
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "GOD Mode... Done")
return true
end
-- GOD Mode by Karpio
function onSay(cid, words, param, channel)
if(getPlayerAccess(cid) < 1) then
return false
end
if(getPlayerStorageValue(cid, 64724) == 1) then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "GOD Mode disabled.")
setPlayerStorageValue(cid, 64724, 0)
else
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_INFO_DESCR, "GOD Mode enabled.")
setPlayerStorageValue(cid, 64724, 1)
end
return true
end
registerCreatureEvent(cid, "GodMode")
-- GOD Mode by Karpio
function onThink(cid, interval)
if(getPlayerStorageValue(cid, 64724) == 1) then
local health = getCreatureMaxHealth(cid) - getCreatureHealth(cid)
local mana = getCreatureMaxMana(cid) - getCreatureMana(cid)
doCreatureAddHealth(cid, health)
doCreatureAddMana(cid, mana)
end
return true
end
//Na czym to polega?//
System polega na tym, że 2x w ciągu sekundy regeneruje nam full hp/mp. Dzięki czemu (na utamce) nie ma szans, aby paść.
Aby tego użyć musimy mieć tutora lub wyżej.
GOD Mode odpalamy komendą //823705bbcd80f0bba71f00d791efef69// (jest to słowo GodMode potraktowane md5)
Tą samą komendą to wyłączamy.
Jeśli chcemy GOD Mode na zwykłego gracza, to krzyczymy na jakiegoś god'a (access 6+), aby wpisał:\\
///god NaszNick//