Autor: kielb
Licencja: Byle by nie usuwać autora :)
Łoł! Napisałem swój pierwszy skrypt jego zadaniem jest dodanie graczowi cale hp oraz mane + super efekty gdy awansuje w jednym z możliwość swej postaci!
Teraz do roboty!
** Część LUA **
Wchodzimy do katalogu /data/creaturescripts/scripts/ i tam dodajemy plik advance.lua jego zawartość to :
-- Autor: kielb
function onAdvance(cid, skill, oldlevel, newlevel)
local pPos = getCreaturePosition(cid)
if skill == SKILL__MAGLEVEL then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, "Gratulacje! Awansowales w Magic Levelu")
doSendMagicEffect(pPos, 40)
doCreatureAddHealth(cid, getCreatureMaxHealth(cid))
doCreatureAddMana(cid, getCreatureMaxMana(cid))
elseif skill == SKILL_SHIELD then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, "Gratulacje! Awansowales w Obronie")
doSendMagicEffect(pPos, 3)
elseif skill == SKILL_AXE then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, "Gratulacje! Awansowales w walce Toporami")
doSendMagicEffect(pPos, 42
elseif skill == SKILL_SWORD then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, "Gratulacje! Awansowales w walce Mieczami")
doSendMagicEffect(pPos, 50)
elseif skill == SKILL_CLUB then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, "Gratulacje! Awansowales w walce Maczugami")
doSendMagicEffect(pPos, 30)
elseif skill == SKILL_DISTANCE then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, "Gratulacje! Awansowales w walce na Dystans")
doSendMagicEffect(pPos, 29)
elseif skill == SKILL__LEVEL then
doPlayerSendTextMessage(cid, MESSAGE_EVENT_ADVANCE, "Gratulacje! Awansowales w Levelu!")
doSendMagicEffect(pPos, 28)
end
return true
end
W kolejnym kroku wchodzimy do pliku login.lua i dodajemy linijkę :
registerCreatureEvent(cid, "Advance")
Następnie w katalogu /data/creaturescripts/creaturescripts.xml/
Koniec!
== Skrypt jest wpełni sprawny ! Wszystko działa! ==