Autor: GarQet

Licencja: Nie znana

YourOTS\data\lib\050-function.lua | Na końcu dodajemy to:

czekaj = coroutine.yield
function czekanie(c)
    if(coroutine.status(c) ~= 'dead') then
        local _, czas = coroutine.resume(c)
        addEvent(czekanie, czas, c)
    end
end
function zacznijCzekac(f)
    if(type(f) == 'function') then
        local c = coroutine.create(f)
        czekanie(c)
    end
end
function timeString(timeDiff)
    local dateFormat = { 
        {"day", timeDiff / 60 / 60 / 24},
        {"hour", timeDiff / 60 / 60 % 24},
        {"minute", timeDiff / 60 % 60},
        {"second", timeDiff % 60}
    }
    local out = {}
    for k, t in ipairs(dateFormat) do
        local v = math.floor(t[2])
        if(v > 0) then
            table.insert(out, (k < #dateFormat and (#out > 0 and ', ' or '') or ' and ') .. v .. ' ' .. t[1] .. (v ~= 1 and 's' or ''))
        end
    end
    return table.concat(out)
end

YourOTS\data\creaturescripts\creaturescripts.xml

<event type="advance" name="advance" event="script" value="advance.lua"/>

YourOTS\data\creaturescripts\scripts\login.lua Po:

	registerCreatureEvent(cid, "ReportBug")

Dodajemy to:

	registerCreatureEvent(cid, "advance")

YourOTS\data\creaturescripts\scripts\advance.lua

function onAdvance(cid, skill, oldlevel, newlevel)
	local pozycja = getCreaturePosition(cid)
            zacznijCzekac(function()
        if skill == SKILL__MAGLEVEL then
		doPlayerSay(cid, "[MAGICLEVEL UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1)
			for i = 1, 1  do
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 31)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 31)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 31)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 31)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 31)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 31)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 31)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 31)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 31)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 31)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 31)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 31)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
		end
        elseif skill == SKILL__LEVEL then
                doCreatureAddHealth(cid, getCreatureMaxHealth(cid))
                doCreatureAddMana(cid, getCreatureMaxMana(cid))
		doPlayerSay(cid, "[LEVEL UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1)
			for i = 1, 1  do
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 6)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 6)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 6)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 6)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 6)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 6)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 6)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 6)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 6)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 6)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 6)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 6)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
		end
        elseif skill == SKILL_CLUB then
		doPlayerSay(cid, "[CLUB FIGHTING UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1)
			for i = 1, 1  do
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 26)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 26)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 26)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 26)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 26)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 26)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 26)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 26)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 26)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 26)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 26)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 26)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		end
elseif skill == SKILL_SWORD then
		doPlayerSay(cid, "[SWORD FIGHTING UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1)
			for i = 1, 1  do
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 24)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 24)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 24)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 24)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 24)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 24)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 24)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 24)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 24)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 24)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 24)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 24)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		end
        elseif skill == SKILL_AXE then
		doPlayerSay(cid, "[AXE FIGHTING UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1)
			for i = 1, 1  do
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 25)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 25)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 25)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 25)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 25)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 25)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 25)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 25)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 25)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 25)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 25)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 25)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
		end
        elseif skill == SKILL_DISTANCE then
		doPlayerSay(cid, "[DISTANCE FIGHTING UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1)
			for i = 1, 1  do
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 30)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 30)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 30)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 30)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 30)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 30)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 30)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 30)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 30)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 30)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 30)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 30)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
		end
        elseif skill == SKILL_FIST then
		doPlayerSay(cid, "[FIST FIGHTING UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1)
			for i = 1, 1  do
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 40)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 40)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 40)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 40)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 40)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 40)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 40)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 40)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 40)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 40)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 40)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 40)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
		end
        elseif skill == SKILL_SHIELD then
		doPlayerSay(cid, "[SHIELD UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1)
			for i = 1, 1  do
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 11)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 11)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 11)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 11)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 11)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 11)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 11)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 11)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 11)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 11)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 11)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 11)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
		end
        elseif skill == SKILL_FISHING then
		doPlayerSay(cid, "[FISHING UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1)
			for i = 1, 1  do
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 35)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 35)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 35)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 35)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 35)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 35)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 35)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 35)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
		czekaj(100)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 35)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 35)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 35)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
		doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 35)
		doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
		end
        end
	end)
return true
end
otspub/advance_-_specjalny_efekt.txt · Last modified: 2010/06/02 16:08 by micki
 
Except where otherwise noted, content on this wiki is licensed under the following license: CC Attribution-Noncommercial-Share Alike 3.0 Unported
Recent changes RSS feed Donate Powered by PHP Valid XHTML 1.0 Valid CSS Driven by DokuWiki
 otosowy pasek