**Autor:** GarQet
**Licencja:** Nie znana
YourOTS\data\lib\050-function.lua | Na końcu dodajemy to:
czekaj = coroutine.yield
function czekanie(c)
if(coroutine.status(c) ~= 'dead') then
local _, czas = coroutine.resume(c)
addEvent(czekanie, czas, c)
end
end
function zacznijCzekac(f)
if(type(f) == 'function') then
local c = coroutine.create(f)
czekanie(c)
end
end
function timeString(timeDiff)
local dateFormat = {
{"day", timeDiff / 60 / 60 / 24},
{"hour", timeDiff / 60 / 60 % 24},
{"minute", timeDiff / 60 % 60},
{"second", timeDiff % 60}
}
local out = {}
for k, t in ipairs(dateFormat) do
local v = math.floor(t[2])
if(v > 0) then
table.insert(out, (k < #dateFormat and (#out > 0 and ', ' or '') or ' and ') .. v .. ' ' .. t[1] .. (v ~= 1 and 's' or ''))
end
end
return table.concat(out)
end
YourOTS\data\creaturescripts\creaturescripts.xml
YourOTS\data\creaturescripts\scripts\login.lua
Po:
registerCreatureEvent(cid, "ReportBug")
Dodajemy to:
registerCreatureEvent(cid, "advance")
YourOTS\data\creaturescripts\scripts\advance.lua
function onAdvance(cid, skill, oldlevel, newlevel)
local pozycja = getCreaturePosition(cid)
zacznijCzekac(function()
if skill == SKILL__MAGLEVEL then
doPlayerSay(cid, "[MAGICLEVEL UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1)
for i = 1, 1 do
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 31)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 31)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 31)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 31)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 31)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 31)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 31)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 31)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 31)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 31)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 31)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 31)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_MORTAREA)
end
elseif skill == SKILL__LEVEL then
doCreatureAddHealth(cid, getCreatureMaxHealth(cid))
doCreatureAddMana(cid, getCreatureMaxMana(cid))
doPlayerSay(cid, "[LEVEL UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1)
for i = 1, 1 do
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 6)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 6)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 6)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 6)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 6)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 6)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 6)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 6)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 6)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 6)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 6)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 6)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_HEARTS)
end
elseif skill == SKILL_CLUB then
doPlayerSay(cid, "[CLUB FIGHTING UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1)
for i = 1, 1 do
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 26)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 26)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 26)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 26)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 26)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 26)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 26)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 26)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 26)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 26)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 26)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 26)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
end
elseif skill == SKILL_SWORD then
doPlayerSay(cid, "[SWORD FIGHTING UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1)
for i = 1, 1 do
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 24)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 24)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 24)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 24)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 24)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 24)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 24)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 24)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 24)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 24)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 24)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 24)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
end
elseif skill == SKILL_AXE then
doPlayerSay(cid, "[AXE FIGHTING UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1)
for i = 1, 1 do
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 25)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 25)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 25)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 25)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 25)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 25)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 25)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 25)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 25)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 25)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 25)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 25)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_GROUNDSHAKER)
end
elseif skill == SKILL_DISTANCE then
doPlayerSay(cid, "[DISTANCE FIGHTING UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1)
for i = 1, 1 do
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 30)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 30)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 30)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 30)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 30)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 30)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 30)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 30)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 30)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 30)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 30)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 30)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_HOLYAREA)
end
elseif skill == SKILL_FIST then
doPlayerSay(cid, "[FIST FIGHTING UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1)
for i = 1, 1 do
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 40)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 40)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 40)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 40)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 40)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 40)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 40)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 40)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 40)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 40)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 40)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 40)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_POFF)
end
elseif skill == SKILL_SHIELD then
doPlayerSay(cid, "[SHIELD UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1)
for i = 1, 1 do
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 11)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 11)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 11)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 11)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 11)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 11)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 11)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 11)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 11)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 11)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 11)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 11)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_BLOCKHIT)
end
elseif skill == SKILL_FISHING then
doPlayerSay(cid, "[FISHING UP!]", TALKTYPE_ORANGE_1)
for i = 1, 1 do
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 35)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 35)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 35)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, 35)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y - 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 35)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 35)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 35)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, 35)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 2, y = pozycja.y + 2, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
czekaj(100)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 35)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x + 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, 35)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y - 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, 35)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x - 1, y = pozycja.y, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
doSendDistanceShoot(pozycja, {x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, 35)
doSendMagicEffect({x = pozycja.x, y = pozycja.y + 1, z = pozycja.z}, CONST_ME_WATERSPLASH)
end
end
end)
return true
end